Sunday, June 22, 2008

熱捧俄羅斯

  前蘇加盟國由俾西班牙大炒四比一,到炒番尼德蘭三個一皮,表現令人刮目相看,而目每場皆有進步,我甚至懷疑這是神奇教練的「策略」。

  要落注,首先要擔心體力問題,經過兩場激戰,再後生當fit 都難再頂一兩場120 分鐘;而且俄羅斯球員太後生,逆境波同十二碼都可能係問題。

  雖然奪標要過意粉斬豬手,但俄羅斯上兩場話俾大家聽nothing is impossible ,我捧俄羅斯。


  最強對最強

  雖然我叫人瞓陣先起身睇波,但我食飽嘢想「飯氣攻心」,最後都係瞓唔著.......

  記得九八世盃準決賽,森巴軍對橙衫隊,無記講波佬稱之為最強對最強,係「提前嘅決賽」。

  其實今晚都算係,最強之矛對最強之盾,只係整體上都冇冠軍相。我一直捧防守球隊,今晚梗係意大利。

  開波


  仆街,又加時

4 comments:

TheScientist216 said...

可惜意大利輸左

clevergeniustaurus said...

意國中前場真係太差,其係可以早啲出迪比亞路

ChiwaiJAcK said...

最強之盾係指彭路基?基亞連尼?定 格羅素?

clevergeniustaurus said...

照咁睇可能係....基亞連尼如果睇嗰場波,西班牙都冇矛用,得番大衛施華同法比加斯