Wednesday, March 11, 2009

十四歲媽媽 (2)

http://www.xanga.com/hkblog/695222596/

老實講,睇完一兩頁comment,真係搞撚錯,而且搞撚笑,有人講到好似「窮就唔應該生仔」咁,有冇病?

單親媽媽唔係應該有社會支持?就算攞社會福利又有咩問題?又講真,如果有完善嘅幼兒照顧服務,佢一樣可以出去做嘢。

點解有人可以講到讀唔成書,就唔應該生BB?我話你知,香港的會考高考制度,一直都係保證大多數人都「升唔到學」,可能,好多人根本就唔應該生仔。

窮就應該落仔?咩先叫道德淪亡,我諗大家應該反省下



見到啲鳩言鳩語,真係火都嚟,大家唯有忍一下粗口。

3 comments:

Frostig said...

我也覺得那些批評的人很不負責任...... 他們真的知道自己在做甚麼嗎?亂說話可以害死人的!還有,很多香港人現在的價值觀都已經歪曲得不得了......  很恐怖啊!  

evil_dead_ash said...

坦白說,看到那些留言,真的有點心寒……

clevergeniustaurus said...

@Frostig - @evil_dead_ash - 一向知香港人涼薄,只是不知涼薄至斯。一向知大眾價值觀有問題,但我估唔到,咁多人可以美其名用「要BB同佢捱世界」、「為個BB好」而將歪曲的價值觀合理化。(此為之缺乏邏輯)有人話個女仔係搏出位,先不論她的意圖,我真係不明白,為何「出位」會係大錯,值得引來千夫所指,大家指責她的「出位」比鼓勵她「改過」或「勇敢面對」還要多,因為我哋傳統的「槍打出頭鳥」又作祟嗎?悲